Nedefit korse tayt aldım ben doğumdan sonra giymek için, 2 beden inceltiyor toparlıyormuş baya ayrıca mide kısmına baskı yaptığı için az yemek yemeyi sağlıyormuş :D
Aslında doğumdan sonra hemen kullanılması önerilmiyor bu gibi tayt ya da korselerin, rahmin kendini toparlaması 1 ayı buluyormuş çünkü dışardan bir müdahale doğal iyileşme sürecini kötü etkiliyormuş, doktorumuza danışmamız lazım tabiii
emirtosveannesi
Sevvl