Summerwine Mehtap1905 canım bir kaç haftaya pit pıt diye hissetmeye baslarsin 24te kuvvetlenmeye basliyor.ben şu an 26+5 im tekmeler baya kuvvetlendi🤣
mylittlebabym İlk 17 de pıt pıt diye hissetmiştim. Şimdi 25 iz müzik sesi duyunca, babasının sesini duyunca felan pıt pıt tekmeliyor ama tabi yine çok güçlü değil:) çok güzel bir his ama :)
AyFa1608 Summerwine 20+1 im bazen çok hareketli bazen 2-3 gün günde 1-2 defa var yok arası bişey normal mi sizin nasıldı acaba merak ettim. İkinci gebeliğim.
Paramedik16 Mehtap1905 18.haftada hissetmiştim ben ikiz oğluşlarımı şimdi 26 haftalığız içerisi savaş alanı gibi bazen şimdi dışarı çıkcaklar diyorum :)
Mustafayigitvebeytugannesi Mehtap1905 19+6 oldum daha tık yok birde üçüncü gebeliğim erken oynar diyolardi ilk ikisi daha erken oynamıştı 😂😂
Summerwine AyFa1608 benim de bazı zamanlar çok hareketli bazı zamanlar biraz daha durgun oluyordu o haftalarda.İciniz rahat etmeyecekse en azından ebenize gidin onlarda kalp atışı bakıyor ya içiniz rahatlar
AyFa1608 Summerwine vallahi ya sıpalar aklımızla oynuyor 😅 geçen akşama kadar kıpır kıpırdı hiç durmadı ertesi gün de akşama kadar hiç yoktu eşim diyor dün mesai yaptı yoruldu bugün izinde yatıyor 😂😂
esrayyy 17+2 yim bende birkaç gün önce çok hafif bir şeyler hissettim ama şimdi devamlı dinliyorum yok artık bebeğimle daha çok iletişim kurmak istiyorum sabırsızlanıyorum 🫶
minikmucizemm38 Mehtap1905 ilk 18.haftada hissetmiştim ama çok hafifti şimdi 27 haftalık olduk bazen deprem oluyor gibi oluyor😂
33aysel33 Kızlar 30 33 e bi gelin dur diye yalvarirsiniz bende çok merak ederdim ve şimdi az dur diyorum😂😂😂