Selam kizlar , bu ay 4.deneme fakat hic umidim yok , adete 3 gun kaldi kaset test negatif, ovulasyon test deneyim dedim oda negatif , herhangi belirti yok yavas yavas adet agrisi hissetmeye yeni basladim .Ovulasyon ile yumurtlama ve catlamayi yakaladigim halde olmuyor. Hani igne asilama catlatma klomen vs.deneyenler varya buna neye gore karar verdiniz acaba? yumurtlama ve catlama gormem yeterli mi? tesekkurler