Gamzesa ahaha benimde ilk gebeliğim ayni duygulari yasamistim o haftalarda korkudan aglamistim napiyo bu diye cikicak zannediyodum alttan ama artik alistim 37+4 olduk kizcem dün akrobat gibiydi ki daha da guclu hareketleri agridan belim bukuluyo resmen daha sert tekmelere tokatlara hazir olun onlar birsey degil:))))