Bsratrkogluu 25 haftalik gebe olup kaşık ve bel ağrısı cok olan var mi cok korkuyorum bisey mi oluyor diye normal bisey mi ?
Prenseskuzum Bsratrkogluu bn 26 haftalığım. Biraz yoruldummu belim,kasıklarim cok şiddetli ağriyor 😪😪 bnce normal artk bebişler buyudu haliyle vucudda yoruluyo
sonsuzmasalim Bsratrkogluu bende 26 haftalığım ama rahim ve bebek büyüdüğünden kaynaklanıyor bu ağrılar, bendede oluyor arada sıra 😊
Ebalp Bsratrkogluu bende 25 haftaliğım benimde oluyo bu aralar ayakta kaldigim zaman kendimi biraz yordugum zaman oluyo oturdugum yerde bile oluyo yani 😊
Bsratrkogluu Prenseskuzum bende temizlik yaptım simdi kasik ve bel ağrısından duramıyorum insallah bisey yoktur
Prenseskuzum Bsratrkogluu yoktur kuzum şuanda ayni sekildeyim. Temizlik yaptim ve kopuyo resmen bel. Uzandim sende uzan dinlen ❤❤
GlsmEker Oluyor mu da bir şey mi 25 haftalığı gördüğümüz ilk günden beri oturarak uyumayı öğrendim ben hatta bel ağrısındam uyuyamamayı ama aşka şikayet değil çok şükür başka sağlık sıkıntım olacağına normal gebelik belirtilerini yaşayayım yeter ki bulunduğun hafta için gayet normal :)
Bsratrkogluu GlsmEker cok tesekkur ederim canim cidden çok korktum ill defa kasigim ağrıdı o yuzden endişelendim 😊
Esrayilmaz 23 haftaligiz bizde bugun ev temizligi yaptik ve haliyla baya yorulduk bel kasik ağrısı oldu normaldir diye düşünüyorum
Kbraldemr Ben 20. Haftadayım bikaç gündür geceleri özellikle uykularım kaçtı diyebilirim uyuyamıyorum bel ağrısından gündüz hiç bir sorunum yok ama gece olunca karnım ve belim çok ağrıyor sabaha kadar uyuyamıyorum
Yeniievli bende 25 im.Yorulunca bel agrısı kasık agrısından ağlayacak gibi oluyorum.doktoruma sordum normal dedi. Ayagınızı yüksek bi yere koyup uzanın dinlenin bi saat. Sonra geçiyo.çok dayAnamayınca bi parol agrı kesici içiyorum.
sonsuzmasalim Bsratrkogluu hayır eğer haraketleri hissediyorsan ve ağrılar sancı gibi değilse bi sorun yok 😊
Mv00 Bsratrkogluu bende 25+4 üm yorulunca çok yaşıyorum bende ağrıyı eğer sizinkide şadece yorulunca oluyosa sıkıntı yokturdur inşallah
Ozge11 Bsratrkogluu biraz yorulunca bel ağrılarım dayanılmaz oluyor canım sürekli dikkat etmek gerekiyor