Sellmaseellma valla canım hiç önermiyorum,ben hiç ogluma vermedim biberon da vermedim emzikte, pek sağlıklı denilemez sen sütüne odaklan sütün olsun yeterdir, hiç mama bile vermedim doktorumuz zayıf oldugunu mama takviye etmemi soylemesine ragmen vermedim hep göğsümu verdim verdikce de süt çoğaldı kilosuda baya çok iyiydi o zamanlar