Mkdemir53 benim bebeğimde mayıs haziran gibi doğacak inşallah aynı konu benimde gündemimde ne alsam ne kadar alsam asla karar veremiyorum 6 tane 0 3 ay tulum aldım 3 tanede hastane çıkışı alıcam uzun kollu zıbında 4 5 tane var kalanı napcam bilmiyorum 3 6 olanlardan alıcam ama uzunmu alsam kısamı alsam bilemiyorum yaşadığım yer soğuk hemen ısınmayabilir hava ama evimde baya sıcak oluyo temmuz ağustosta kısa alsam dahamı iyi olur off bilmiyorum😂