OzgeSrc Ygtzynp lcw den kuponla almistim baya uyguna geldi kalin kenarinda deri detayi var guzel bi tayt tavsiye ederim🌸
Ygtzynp Nurbost teşekkür ederim canım baktım ama yasadıgım yer cok soguk daha kalın bakıyordum,ev içi uygub olur
Ygtzynp Sevvl ince olanlae bende de var canım.evet çok rahat ama -30lara kadar soguk oluyor burada kalın bişeyler arıyorum o yüzden