Minikcennetim 37.Haftada doktorum gerçekleştirdi hiç bahsedildiği kadar acı olmadı gayette rahattım. Kasmayınca sorun olacağını sanmıyorum. Yaparken doktoruma sormuştum çatı muayenesi doğumu tetikliyormu diye hayır alakası bile yok öyle olsa 39-40.haftada doğurtmadığımız gebe kalmaz demişti, gayette mantıklı geldi. 37.Haftada oldum 39.Haftaya geldik hala tık yok :)