Sevdaa27 Benimkide cok buyudu 6 aylik gebegim 95 kullaniyrm ya sonradan kuculurse sarkmasindan korkuyorum
Tuba52 İlk günden beri agzıma giriolar nerdeyse , baya fark etti ,acıoda sütyen bile takamıorum penye sporcu falan takıyorum
caglademir GulUmut aynen canim 75 bile bol gelirken 80 tam oluyor su an ama cok memnunum hep boyle kalsa keske tam kivamina geldi, sarkmadan etmeden silikon gibi oldu ahah☺️
deletedmom6295 GulUmut benimkilerin büyüdüğünü çatlamalarından anladım. eski haline gelecektir ama sarkması olur mu ben de bu konuda tedirginim
Gozdeerdem Neroizm benim de. İlk zamanlar büyüdü dolgundu gayet şimdi 33 haftaligim içi bomboş sanki söndü resmen toparlar diye ümit ediyorum ama bakalım