Oznurtopal Menenjit B: Bexsero 1250 ₺ Menenjit ACWY: Menactra 1045₺ Nimenrix 992₺ Menveo 865₺ Rotavirüs: Rotarix 1041₺ Rotateq 590₺
iremcannn1907 Oznurtopal şimdi tam netten bexero fiyatına baktım bu ay yaptırmamız gerek. Geçen ay ilk dozu 750 liraya aldım bu ne ya 🤷♀️
gamzosgamzos Oznurtopal Kızım 2 ay arayla bexsero olacak diye iki tanesini peşin almıştık birini alıp yaptırdık diğerini eczaneden saklamasını rica ettik iyiki eşim bu şekil düşünmüş gerçekten şu menenjit aşılarının paralı olmasına çok üzülüyorum ben ilk kızımdada eksiksiz yaptırdım ikincidede yaptırıyorum öyle böyle ama bir çok yaptıramayan aile var yani devlet bu durumda diyorki paran varsa menenjitten korunursun yoksa çocuğunun canının hiç bir önemi yok ne hali varsa görsün gerçekten çok üzücü 😔 birde artık devlet hastanesi özel aşıları yapmiyormus kızımı geçen ay bexsero aşısını alıp götürdüm artık özel aşıları sadece özel hastane yapıyor dedi ve yapmadı 🤦
1anne2bebek__ Oznurtopal bunların arasında ki fiyat farkları neden böyle. Marka değişiyor fiyat değişiyor içerik aynı değil mi acaba 🤔
iremcannn1907 Oznurtopal herkes yaptırmak ister tabiki ama aynen herkesin durumu el vermiyor maalesef. Allah yardımcımız olsun
Summerwine Oznurtopal artık basit ilaçları bile eczaneden bulamıyoruz.Eczane kur farkiyla gerçek kur farkı arasında uçurum olduğu için 😐
Oznurtopal gamzosgamzos aaaa ne saçmalık sebep neymiş aile hekimi de yapmıyor inanmıyorum iyice para para para oldu her şey
Oznurtopal 1anne2bebek__ bilemiyorum ama farklı ülkelerden firmalardan geliyor olabilir. Kur farkı sebebiyle değisiyordur belki her biri farklı fiyatla piyasaya sürüyorsa
Summerwine 123emakumsal onda da keyfi değil tıbbi olanlari yapıyorlar diye biliyorum (çift organla doğanlar gibi).Artık çoğu basit ilaç bile bulunamıyor eczanede 😔
gamzosgamzos Oznurtopal bende anlamadım o kadar sinirlerim bozulduki hastaneden bağıra çağıra çıktım bir hafta sesim kısıldı hemen özel hastaneye goturdum yaptırdım ya zaten çocuğumun bir sağlık sorunu Yok çok şükür bir aşıyi yaptırmak için 300 400 lira vermiyim onunla başka ihtiyaçlarını alırım dedim ama pişman oldum devlet hastaneleri ne işe yarıyor anlamadım
1anne2bebek__ Oznurtopal o kadar üzülüyorum ki bu durumlara. Elinde olan zaten yaptıyor kimi pazar market parasından kısıp yaptırıyor kimi de çaresiz ne yapsın yok ki yapamıyor. Anneliğini vicdanını sorguluyor yapamıyor diye eksik hissediyor çocuğuna karşı. O kadar kızıyorum ki bu devlete sisteme zengin yaşasın fakir ölsün derdine giriliyor resmen. Allah yardımcımız olsun diyecek edecek söz bulamıyorum buna sebep olanlara.
123emakumsal Summerwine keske oyle olsa ama yasini doldurmus kendini sirf farkli cinsiyette hissettirdikleri icin ameliyat olam kisileri ameliyat yapiyorlar ki buda ortaya cikti haberlere kadar konu oldu ama hemen üstü kapatildi. Hatta bu yuzden sma aileleri tepki gostermisti
Oznurtopal Summerwine bu aydan sonra gelecek sanırım. Zam normalde subat gibi gelecekmiş ama yurtdisindan ilaçlar gelmiyormuş zammı erken getirmişler ilaçlar gelsin diye
Summerwine Oznurtopal evet çünkü ezcane kuru 7 TL gibi bir rakammis ama gerçek kur 19 oldu sanırım artık takip edemiyorum 😒öyle olunca da tabi eczaneler zor duruma düşmüş.Allah yardımcımız olsun
Summerwine 123emakumsal onu duymamisim.Malesef ülkemizin her sisteminde o kadar açık var ki.Artik hangisine sasiracagimi bilmiyorum