emirtosveannesi son 10..karnım iyice asağıya indi, oğlum toplanıyor sürekli ama sıkıntı su yan yatıyor makat gelişli.. çarsambaya kadar dönmezse sezeryan için gün alacağım.. 36 ya kadar normal doğumdu şimdi sezeryan yolu görünüyor.. dua edin lütfen dönsün baş asağı normal doğum olsun.. dün gittim 3200 dü kilosu umarım Allah’ın izniyle normal doğum yapabilirim inşallah 🤲🏻🥰🥹