2.5 aylık hamileyim en son 3 hafta önce muaneye gitmiştim bebeğimin kalp atışını duymuştum her şey yolunda giderken dün lekelenme tarzı kanamam geldi ama durdu sonra sizde de oluyor mu bu uzanırken oldu her hangi bir ağır kaldırmada falan olmadı sizce neden olur bu lekelenme çok Korkuyorum