ilaçlarını düzenli kullan dikkat et pekmez vs kan yapıcı şeyler ye, yeşil mercimek de güzel kan yapar ondan da yiyebilirsin. Ben oğluma hamileyken kansızlık sorunu çektim önemsemedim de ilaçların etkisi olmamıştı kan değerim 9 la doğuma girdim doğumdan sonraki kan kaybından dolayı kendimi dahada kötü hissettim aşırı halsizlik çarpıntı vs olmuştu kan aldılar 7 ye düşmüştü kanım . Çok berbat bişey o yüzden şimdi ikinciye hamileyim kan
Değerlerim öncelik benim için. Çünkü doğumdan sonra ayakta duramayacak haldeydim kanım aşırı düşmüştü ilaçlar iğnelerle zor topladım. Yoksa 2 dakka tuvalete gidemeyecek haldeydim. Yanlış anlama korkutmak etkilemek için söylemiyorum sadece benim hatama düşmeyin diye söylüyorum. Mutlaka el takviye direk vs üzerine düşün kan yapıcı şeyler araştırın yiyin hamilelikte hangisi uygunsa yani. Kan üzümü yiyin her gün, pekmez yiyin ben pekmez sevmiyorum o yüzden sulandırıp içiyorum her gün . Yeşil mercimek haşlıyorum düdüklüde tuz döküp kaşıkla yiyorum. İlaç ismi vermek yasak ama eğer kullandığınız ilaç etkisiz ise doktorunuzla görüşüp dozu artırma veya başka ilaca geçmeyi istiyin. Kısaca kan değerlerinize çok dikkat edin. Yoksa doğum sonrası çok zorlanırsınız
Sellmaseellma