Merhaba arkadaşlar 24+4’üm bebiş biraz önden gidiyormuş bir hafta kadar. 3 gündür geçmeyen sol kasığımda ağrı var özellikle hareket ederken bıçak saplanır gibi acıyor 😣 doktoruma da dün gittim idrar tahlili de temiz çıktı herhangi bi sıkıntı yok ama bu ağrı yüzünden hareket edemiyorum iki büklüm kaldım 🥺 böyle ağrıları olan var mı? Ne iyi gelir fayda eder 🥺