nk718 bence hiç kötü düşünmeyin ilk haftalarda bulantı, koku hassasiyeti gibi belirtiler vardı bende de ve bi anda kesilmişti. Zaten vücut hormonal olarak bebişe alışmaya çalıştığı için bu belirtiler olabiliyor giderek de adapte oluyor, o yüzden geçmesi güzel bir şey ☺️