Gokcem Ben de hastanede yaptırdım canım.Önceki geceden bir şey yemeden sabah aç karnına gittim.İlk açlık şekeri için kan verdim.Sonra eczaneden teneke şişe içerisinde elma aromalı 75 gramlık içecek aldım.(iyi ki eczaneden almışım aromalı olduğu için normal şekerli sudan daha kolay geldi bana içmesi ) içtikten tam bi saat sonra bi kez kan verdim bir de ikinci saatte kan verdim. Öğleden sonra da sonuçlarım çıkmıştı.Doktoruma gösterdim çok şükür ki normalmiş. Değerlerin de şöyle olması gerekiyormuş 75 gramda ;
Açlık kan şekeri: 95mg/dl
1.saat kan şekeri: 180mg/dl
2.saat kan şekeri: 155 mg /dl
Bu değerlerin altında çıkması gerekiyormuş.