VerdaY Kızlar selaaam, tam 38 haftalık olduk bugün ve ilk defa çatı muayenesine gireceğim. Saat 2 de kontrolüm var ve çooook korkuyorum. Ne yapıcam bilemiyorum. :(
sayre VerdaY canım korkmani gerektirecek bir şey yok İlişkiye giriyor gibi düşün Sadece alttan elini sokacak biraz o kadar 5-10 saniyelik bir işlem gerçekten :) kendini kasma
emirtosveannesi VerdaY kendini kasarsan aciyabilir hiç ama hiç kasma tamamen kaşlarını gevşek bırak hiç acımayacak güven 🙏
ssalihaemin VerdaY kendini kasmayıp derin derin nefes alırsan hiç birşey olmuyor canım ama herkesin vucüdü farklı acı eşiği önemli sen kendini rahat bırak ve nefes al ver 🥰
VerdaY Benim bi tık kötü geçti:( bir sonrakinde daha rahat olurum herhalde. 38. Haftadayım hiç açılmam yokmuş normal mi