catandgirlmom bende 6. haftada başladım şuan 22+3 ama hala prilam içmeye devam ediyorum mide bulantısı devam ettiği sürecede içmeyi düşünüyorum banada geçmesi gerekiyor diye doktorum söyledi ama geçmiyor maalesef zararı olmadığını biliyorum doğuma kadar kullananlar var bende hala kullanıyorum