Kızlar salgın mı var ne boğazım şişti burun akıntım ateş vs yok ama resmen boğazımda taş var gibi şişti. Ne yapsam bilemedim ilaç kullanmak da istemiyorum. Doktoruma yazsam ilaç verir kesin ama zaten son 50 gün kaldı bebeğe geçiyor içtiğim tüm ilaçlar başına gelen var mı neler yaptınız ağrıyı hafifletmek için?
Bebeğe zararı olur mu akrabalardan arayan herkes “dikkat etseydin ya ya erken doğarsa” diyip canımı sıkıyor 😒 Evden dışarı çıkmıyorum ama havalar birden soğudu yani elimde olan birşey mi sanki hasta olmak.