Betulcoban Kızlar günaydın cumartesı gunu kan verdıgımde 27 dı betam pazartesı tekrar verdim 42 cıktı az yukselmıstı daha sonra dunde verdım kan şimdi sonucum cıkmıs 113 nasıl sızce bu sefer yükselme iyi olmuş sankı 42 cıkan sonucla şimdiki sonucu aynı yerde aynı saatlerde verdım ilk verdıgım farklı yerdeydi
Betulcoban melikeyldz_05 daha yenı ogrendım canm son adet tarıhım 7 kasımdı ama geç döllenmede olmuş olabilir
Cgdmustn Kızlar benim sonuçlar nasıl , adetime 1 hafta kala kan verirken 4,36 , daha sonra 5 gün kala verdim 21,90 dan çıktı , 2 gün kala verdim 75,6 çıktı nasıl değerler
DerininAnnesi35 Cgdmustn özel durumunuz var mıdır bilemem ama tahlil için ne bu acele :) kendinizi strese sokmaktan başka bir şey değil. Adeti 4-5 gün geçecek kadar bekleseniz zaten sonucu net alacaksınız. Sizde artış gayet güzel. Ama artış olmayınca insanlar hem stres yapıyor hem de stresten adet de gecikiyor maalesef. Güzel haberler almanızı diliyorum 🙏
Cgdmustn DerininAnnesi35 influenza çıktı enfeksiyon çıktı ağır hastalık atlattım doktorlar iğne ilaç serum yapmaya kalkınca izin vermedim şüpheliyim dedim öyle baktılar ilaçsız iyileştim 10 gündür yatıyorum