Fatma_gull Erken gebelik testi ile yanılanlar oluyor mu benim regl gunum 20′ si ben bugun erken geb. testi yaptm sonuc negatiff😔😔
Fatnur38 Fatma_gull çok erken üzüyorsn kendini Canm daha var en sağlıklısı kesini adet gecikmesini beklemek bence
Merve2546 Fatma_gull Canım benim belki dölenme geç olmuştur onun için üzme kendini ve adet gününü bekle yada adetine 3 gün kala kan testi ver en erken kana geçiyor hormon hamilelik belirtisi varmı canım 🌸
Mhande Fatma_gull bende erken gebelik testi ile yaptım adetime 5 gün kala 3 gün kala en son adet günü yaptım hepsi negatif çıktı adetim 3 fun gecikince yaptım soluk bi çizgi çıktı sonra ki gün koyulasmaya başladı hamileymisim yani sen bekle adetin geçsin kuzu teste güven olmuyor gördüğün gibi ❤️
Fatma_gull İnsallah canım dediğin gibidir pek bir belirti yok sadece gogüsümde sanki sislik var gibi hissediyorum Merve2546
AyFa1608 Fatma_gull yanılır. Çok erken yapmışsın ve adetin geçsin kaset test yap erken gebelik testinde yanılma çok oluyor. Ben bi kere pozitif gördüm kan verdim ama hamile değildim mesela. Kasetler daha güvenli Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Fatma_gull Amin insallah canım benim Allah tüm herkese nasip etsin 🙏🏻 insallah canım yanılmıştır test artık her ay umut edip beklemek yordu gercekten AyFa1608
Merve2546 Fatma_gull her insanın bünyesi belirtileri farklı canım kimi hiç birşey hissetmiyor hamile kiminin bütün belirtileri oluyor ama hamile olmuyor onun için relaks inşallah rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah birdaha test yaparsan kan verirsen burdan haber verirsin 🤲🏻🥰😘
AyFa1608 Fatma_gull çok iyi anlıyorum seni ama stres yapma kafanı rahat bıraktığında oluyor gerçekten tecrübe olarak söylüyorum iki ay kafayı yedim olmadı üçüncü ay aman artık fark etmez dedim tuttu o ay
gokturkmom Bende adetim bir gün geçince erken gebelik testi yaptim negatifti 9 gun gecikince tekrar yaptım silik bir şekilde pozitif çıkmıştı geç döllenme olmuştu belki seninkide geç döllenmedir