kalbiminpariltisi Canım iyi akşamlar bende haftalardır aynı şeyi yaşıyordum bu yüzden doğru düzgün birşey yiyemiyorum çünkü o his berbat birşey iyi biliyorum.Hatta ben hala Su içemiyorum.Pazartesi doktora gittim çocuğumun gelişimi geriden geliyormuş onu duydugumdan beri her saat birşey yiyorum meyve,kuruyemiş ne bulursam.Ve geçti biliyor musun,sende kendini biraz zorla istersen.Dusunmemeye çalış evde işlerini yap kafanı başka şeylere odakla etkisi olur Allah’ın izniyle.