Moommyyy korkutmak istemem herkeste aynı şey olacak diye birşey yok ama kanaman yoksa bişey yoktur diyenler için diyorum ,
10 haftalığa kadar göğüslerimde çok fazla şişlik hassasiyet vardı bulantım vardı bi gün aniden kesildi göğüslerim bianda indi başta korktum sonra dedim harelde ilk 3 ay bitiyor ondan azaldı belirtiler şansıma ertesi gün kontrolüm vardı kalbinin durduğunu öğrendim herhangi bi kanamam ağrım hiç bişey olmadı sadece göğüslerim bianda bomboş kaldı o gün sabaha kadar uyumamıştım birden böyle iner mi diye ama bi sebebi varmış doktor kalp durmasında kanama olmadığını söyledi.