Mariam2 Bacaklar ben ciletle alıyorum başka bişe kullanamıyorum biliyorsunuz daha fazla çıkar bu durumda ama bugün fark ettim 4gundur almadım ve yarısı kılar dökülmüş 33+2 günlük hamileyim bu sorunun yaşıyan varmı
Karpuz1995 Mariam2 Merhabalar sizin bu postu yeni gördüm bende 23 haftalıgm 1 ay oldu bacaklarım tü dökücü ile aldm bir aydır bacaklarım aşiri derecede seyrelmiş ben şok oldum cinsiyet daha öğrenemedik iki kızımda böyle bir durum yaşamadım cinsiyet fark eder mi acaba bir tek bacağında var bu durum
Mariam2 Karpuz1995 o cinseti değil de hormonlar da kainakli ilk gebelimde döküldü biraz ama şimdi dokulmedi 19 haftalık hamileyim ikiside erkek
Karpuz1995 Mariam2 benimde 3 gebeligim 2 gebelikte öyle birsey yaşamadım bunda yaşadım acaba dedim ondan dolayimi cinsiyet bilmiyoruz daha net
Azra_b1 Karpuz1995 ay biz sizinle aynıyız hem bebeklerimiz kendini göstermiyor hemde tüylerimiz çıkmıyor 😀
Karpuz1995 Azra_b1 aynen canım ya kaderdaşiz 😍😍🥰🤣🤣 ben bacaklarımı bin an lazerli gibi hissettim hiç.kıl dökülmesi yaşamadım.şimdiye.kadar.