seyma9188 Aslhn2101 161 boy 68.8 ile hamile kaldım.(boyuma göre kilom fazlaydı yani) İlk 19 hafta hiç kilo almadım hatta -6 kg da verdim.19 dan sonra gram gram almaya başladım.Bebişimi de 19 da hissettim ilk defa.Şuan 36+1 deyim doğuma az kaldı +8 kg aldım.Güncel kilom 70.1 ☺️
Aslhn2101 seyma9188 maşallah😍 sağ salim kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻 teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için🌸
Ayknur Kilo almamak kötü birşey değil bence normal ben 35. Haftamdayim ve sadece 4 kilo aldım 3 hafta sonra doğuracam büyük ihtimalle o zamana kadar da fazla kilo alacağımı düşünmüyorum ödem şişlik zaten olmadı sadece karnım çıktı