Günaydın arkadaşlar ben yeniyim burda endişem oluyor çok engel olamıyorum bende tansiyon düşüklüğü çıktı 16 haftalık erkek çocuğa gebeyim bayıldım doktor su içmediğin için dedi 3 gündür en az 2 litre su içmeye çalışıyorum sıkıntım şu ki daha önceden elimi karnıma koyunca hareketleri hissediyordum çok su içtiğimden mi bilmiyorum ama hissetmiyorum artık çok endişeleniyorum randevum salı günü daha var