2 gecedir hastanede yatıyoruz. Bugün 34+3 olduk. Mide bulantısı ve halsizlik icin acile geldim sancım çıktı 2 cm açılman var denildi yatış verildi. İlk gün sancı çektim serumlarla durdurdular. Ciğer gelistirici yapıldı 2 doz. 2 kerede hafif kanamam geldi. O gece rahat gecirdim. Sabaha tekrar sancılarım basladı açılmam artmadığı için serumlarla tekrar devam ettik. Bu arada bebegim makat gelişli olduğu için açilman 3-4 cm olursa sezaryene alıcaz dediler. Bu gece karnımın üst sağ kısmında sancı var ve karnım aşırı sert kasılıyor bıçak saplanır gibi ağrı var. Sırt ağrımda var. Serumlar etkilemiyor ağrı kesici serum taktılar bir işe yaramadı. Kas gevsetici taktılar o 1-2 saat rahatlattı ama yine devam ediyor. Bu doğum sancısı olabilir mi üst tarafta olduğu için anlam veremiyorum ilk gebeliğim pek bilgim yok bu konuda. Sadece 1 hemsire var o da yapacak birsey yok diyor sabah doktoru beklicez dedi. Ama ben dayanacak durumda degilim nedir sizce bu? Biraz uzun oldu kusura bakmayın