melegimmm_ Kızlar bugün doktora gidecektim 8 de yatışımı yapacaktı sancım olmadığı için suni sancı vericekti 3 gün önce nişanım geldi bu sabah da 5 e 10 dkka falan vardı herhalde suyum geldi ve ufak ufak sancılarım başladı sanırım😥40+5
Betuulsenn melegimmm_ Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bize de dua ett sağlıkla kavusalim:))
melegimmm_ Ysmkrkpln çok. sağolun aldım kucağıma💜 darısı tüm hamilelere inşallah ağlamaktan gözüm çıktı😂
1991c melegimmm_ hayırlı olsun allah uzun ömürlü hayırlı evlat etsin 🥹 doğum hikayenizide paylaşır mısınız sanırım normal oldu değil mi
melegimmm_ 1991c çok sağolun normal doğum diye gittim aslında sonra bebek tuvaletini yapmış dedi doktor o yüzden acil sezeryane aldı beni