Merhaba kızlar benim doğum hikayem biraz üzücü olsada sonunda çok güzeldi dün gece 3 den 6 kadar belimden karnima sancı vurdu bn yalancı sanci sandım tabi sabah 8 gibi çok şiddetlendi ve hastaneye gittiğim de 4 santim acilmam vardi hemen suni sancı verdiler sancıları çektim 1 buçuk saat de 7 santime ulaştı ama bi anda bebeğimin kalbi yavaşlamaya başladı apar topar çatı muayenesi yaptılar ve bebeğim kakasını yapmış bunu bana da gösterdiler tabi hemen sezaryana alınmak zorunda kaldım çok şükür şimdi oğlum yanımda bi sıkıntısi yok ama gerçekten çok korktum ona birşey olcak diye 😭 evlat çok farklıymış 🤲❤️