Zeynayzey Silaabkr bende şehire gidiyorsum uzak geldi biraz şimdi etlik şehire gidiyorum orda olacak inşallah
Defnesa Bende özele ve şehir hastanesine gidiyorum sanırım şehir hastanesinde doğum yaparım özel biraz sezeryan yanlısı
Kaderoz1 Sule0606 orda doğum yapmak için kayıtlı olman gerekiyormu acaba canım yoksa doğum anında gitsen alıyolar mı
irosiva Kaderoz1 eğer diğer hastanede yapılan bütün testleri takip kayıtlarının götürürsen takibe orda da devam edebiliyormuşsun tarama testlerini istiyorlarmış
Sule0606 Ben başından beri gidiyorum. Ama bugün bı postta okumuştum acilden gitmiş yapmış. Yaparlar diye düşünüyorum