guzllk-25 10 gündür yaşıyorum ben de . Karaciğer ast alt ve safra açlık asitlerine bakıldı hem Doktorum hem dahiliye de ikisi de normal seyirde çıktı. Gebelik alerjisi teşhisi konuldu, göbek bölgemde ve belimde döküntü yok . Hap ve losyon ile biraz rahatliyorm ama maalesef tamamen geçmedi 🥺 Kantaron yağı, hindistan cevizi yağı sürüyordum çatlaklar için her gün onlar daha da artirdi asla nemlendirmeye gelmiyor maalesef. Rabbim kimseye yaşatmasın