arenim1907 Merhaba sevgili anne ve anne adayları 🌸 24 haftalık hamileyim fakat iştahsızlık durumu söz konusu ve yemeklerden sonra özellikle akşam yemeğinden sonra aşırı şişkinlik hissediyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba??
Kleopatra- arenim1907 Sindirme sorununuz var o yüzdendir muhtemelen. Bende aynı durumdaydım çünkü maden suyu rahatlatıyordu bir tek. Tavsiye ederim. 🦋
pembiktavsan arenim1907 ben de 24. Haftadayım şişkinlik bende de oluyor özellikle akşamları. Ben yemekten bi yarım saat sonra yürüyüş yapıyorum aşırı iyi geliyor, müthiş gaz attırıyor 🤭