Omermina Merhabalar 20 haftalık olduk biz bugün kontrolumuz vardı doktorumuz midesi küçük dedi Pazartesi tekrar gel bakalım su içmemiş sanırım dedi başına böyle birşey gelen var mı ?korkuyorum Pazartesi ye kadar düzelir mi bilemiyorum
Zagrozunannesi Hiç boyle bi şey duymadım üstte kalsın dıye yazıyorum gecmıs olsun Allah tez zaman da şifa versın ınsallah🙏🙏ınsallah bi şeyi yoktur