Benim arkadaşımda sizin gibiydi acı eşiği düşüktü hatta son aylarında artık yoruldum bi dogursam kurtulsam nasıl dogurcam nasıl olcak diye hep yıprattı kendini bizde ne güzel iki kişi girip üç kişi çıkacaksınız yeni hayatınız sizi bekliyo diye telkinde bulunduk ağlayarak girdi doğuma ağlayarak çıktı acinmi var napalim diye pervane oluyoruz aklı başına geldi kurtuldummu diye anca idrak etti ağlayarak girince bilinçaltına isliyo ve o şekilde çıktı ama hiç yatmadı aşağı yukarı koluna bile girmedik hatta nazara gelcen dedik dokuz ay beni korkuttular şöyle kötü böyle kötü diye hiç zorluğu yokmuş dedi ve kısa zamanda topladı kendini hatta dikisi bile yok denecek kadar az belli belirsiz o yüzden her anın tadını çıkar o anı yaşamak isteyen o kadar kadın var ki dolu dolu yaşa bizim içinde dua et 🙏🏻