Kızlar merhaba ağrılarımdan uyuyamadığım bir gece daha 😭 neyse soruma geleyim. Dün doktor kontrolüm vardı bebeğin 37 haftalık olduğunu ama göbeğinin 39 haftayla eş değer olduğunu şekerimin olup olmamasından şüphelendi bu yüzden 1 hafta boyunca şekerini ölçüp haftaya tekrar gel dedi. Bebeğin kilosu 3322 gram boyu da 48 cm olmuş. Bu kilo normal mi yoksa bi anormallik varmı ? Bu tarz sorunla karşılaşanınız oldu mu ? Sizce kilosu çokmu ? İlk hamileliğim bu arada.