Kızlar lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda biraz ıslaklık vardı daha sonrasında takip etmek için değiştirdim ve belime ağrı girmeye başladı şimdide kasıklarıma ara ara ağrılar giriyor ama düzenli değil sizce hastaneye gitmeli miyim şuana kadar tekrardan ıslaklık yok ağrılar devam ediyor