Merhaba 38. Haftamdan yazıyorum hanımlar Bilkent şehir hastanesinde takipliyim doğum yaklaşıyor acaba yakın zamanda doğum yapmış olan var mı süreç nasıl ilerliyor doğumda ilgi alaka nasıl buraya da yeni geldim ilk bebeğim olduğu içim de tedirgin oluyorum bilen varsa yazabilir mi? 🙏🏻♥️