Gulsen_veysel48 36+2 haftalık gebeyim ilk gebeliğim adet sancısı gibi ağrım oluyo bacaklarıma kadar vuruyor ağrısı bu durum normal mi bilgisi olan biri beni bilgilendirebilir mi 🙏🙏🙏
Sedauzunbekiroglu Gulsen_veysel48 gayet normal vucut kendini doguma hazirliyor. Agriniz duzensiz araliklarla oluyorsa yalanci sancidir. duzenli ve siddeti artan agri dogum belirtisidir
Bengum Gulsen_veysel48 ben 33+3 haftalık hamileyim aynı şey bende de oluyor adet olmuşum gibi ağrı bacaklarıma vuruyor elim ayağım boşalmış gibi oluyor ve kasıklarım kasım kasım kasılıyor düzensiz oluyor evet ama çok erken değil mi bunlar için korkuyorum bazen
Burculi_ Bende 38+3 üm cumartesi sezeryan olacağım bugün ağrılarım arttı adet ağrısı gibi yürürken bile sanki bebeğin kafasını iyice aşağıda hissediyorum cumartesiyi bekleyebilir miyim doğum sancısı mi yalancı sancımi nasıl ayırt edebilirim acaba ??
Gulsen_veysel48 Burculi_ son aylarda bildiğim kadarıyla böyle olması normal sancı sırttan kasiklara veya kasıklardan sırta doğru vuruyor tabi böyle olmak zorunda da değil ama bekleme istersen doktorunla görüş derim
Sedauzunbekiroglu Burculi_ duzensizse agriniz yalanci. Duzenli ve siddeti artiyosa agrinin dogum basliyor demek
Gulsen_veysel48 Sedauzunbekiroglu ağrı bugün içerisinde duzenli ama şiddeti stabil o yüzden anlayamıyorum
Gulsen_veysel48 Bengum düzensiz şekideyse yalancı sancıdır demişti dün bi arkadaşımız düzenli ve artan ağrılarla ilerliyorsa doğum belirtisi demişti
Kader_yldrm Ben şuan 34+1 aynen benim de adet sancıları gibi sancım oluyor doktora sordum eğer dinlenince geçiyorsa ve günde beş kereden fazla olmuyorsa yalancı sancı demişti