beyzacmvrc guzelanne01_ 11+3 de doktorumuz erkeğe benzettigini söyledi ama daha çok erken dedi o zamandan beri daha gitmedim haftaya gideceğiz inşallah bakalım 🐣☺️
guzelanne01_ beyzacmvrc bende kese görmek için gittim bide bebişi görmek için 6 haftamda ve daha gitmedim🙈10 haftalığım 12 haftamda gidecem bakalım ne diyecek sanada günler geçmez geliyormu🤷🏻♀️
Betulakarr guzelanne01_ 16+2 olduk bizde ❤️ 13 te gidersen tahmini cinsiyet öğrenebilirsin benim öyle oldu 🥰