İyi akşamlar herkese, 19 haftalık hamileyim, dün akşam üzerinden beri karnımda şişkinlik ve ağrı vardı bşey yiyemedim, bugün de aynı şekilde ağrı var karnımda ve midem çok yanıyor, bugünde şişkinlik ve yanma devam edince bu saate kadar 2 poğaça ve çeyrek ekmek arası ile duruyorum,patlıycak gibiyim. Aynı zamanda birden bire sağ bacağımda ağrı başladı üzerine basınca kalçadan bacağa doğru vuruyor yürürken baya bir canım yaniyor, bacak ağrısından ziyâde karın ağrısndan korkmalı mıyım, cuma gününe randevum var ama yarın gitmeye çalışıcam uygun yer varsa, şimdiden teşekkürler hayırlı geceler..