Motherr_ Baya su gitti doktor suyu kalmamış dedi. Ilki sezeryan di benim korkuyorum cytotec kullancam 5 de başlıcam doktor yatış verdi. Bu haftada kullanan var mı kürtaj mi oldu düştü mü nasıl oldu
junior_mom2810 Motherr_ 16. Haftamda kalp durması nedeniyle boyle bi durum yaşamıştım geçmiş olsun 🙏🏻 suni sancı verip normal yolla doğururlar sonrada içeride parca kalmismi diye kürtaj yaparlar
nergis_a Motherr_ kalp atisi varmi canim ne yaptiniz benimde 14 haftada ilk suyumuz geldi serumlarla azdi ama sikinti olmadi 17.haftada tekrar suyu geldi alalim dediler kalp atisi var diye aldirmadim izin vermedim suan 19+4 olduk haftalik kontrollere devam dedi drum
Motherr_ beyzacmvrc evet birden su geldi sancim ağrım olmadı sadece su kalbi atiyodu doğana kadar da. Susuz yaşayamaz böyle olması gerek dendi çaresiz kaldım ağlamaktan bitttim😭😭😭
nergis_a Motherr_ verdikleri ilac zaten dogurman yada dusurmen icindi canim gecmis olsun allah sabirlar versin.