Iyi geceler hanimlar 2 aylik bebegim var gunduz 12.den bu saat oldu 15 dk uyku uyuyor. Uyaniyor sorun uyanmasi uyumamasi degil tabiiki gunu gunu tutmaycak ama bebegim ciglik cigliga titreyerek sicrayak uyaniyor uykuya gecemiyor korkuyor ne yapmam lazim basina gelen var mi suan zar zor uyuttum artik bayilacakti uykusuzluktan nerdeyse dun gecede 00.00 dan gece 4 e kadar uyanikti gunduz de boyle oldu yeni uyudu