Emzik işi şans işi ya arkadaşım onlarca emzik denedi mübarek çocuk hiçbirini istemedi sonra biri bakkal emziği dene demiş o da dünyanın paranısını harcadım bunu da alıyım diye aldı çocuk onu emdi şaka gibi. diğer arkadaşımınki tek emzikte okeydi avent almıştı tek seferde tuttu. Biraz şans işi o yüzden çok para vermeden orta halli denemek lazım en azından ziyan olan para miktarı az olsun sonuçta çocuk neyi isterse 🤷🏼♀️