Kizlar 28 hafta 3 günlük olduk henüz işime bir karar verebilmis değiliz aslında eşimin babasının ismi olcak Hüseyin ama yanina ek isim arıyoruz 25 haftaya kadar Hüseyin aybars dedik hep ama kararsız kaldım içim ısınmadı sanki yıllar önce hep oğlum olursa ayaz koycam diyordum aklim hala ayazda Hüseyin ayaz diye düşündüm sizce uyuyor mu bu arada 2 ci bebegim olcak ilk çocuğumun ismide asel yardımcı olurmusunuz biraz daha mı düşüneyim ben artık netleştirmek ıstiyorum asel ❤ ayaz diye düşündüm ama olumlu olumsuz hepinizden dönüş bekliyorum💙💙😊 guzel isim önerilerinizide bekliyorum