Kubra5847 Arkadaşımın testi hamilelik varmı acaba emin olamadık [https://mutluresim.com/images/2022/12/15/HwyqP.jpg]
berkinannesi_03 Kubra5847 benimde böyle silik çıkmıştı ikinci çizgi ve kan testi verdim emin olmak için hamile olduğumu öğrendim bence var bebek hayırlı olsun bu arada 🤗
Bsealc Kubra5847 eğer bu sonuç yaptığınızda hemen çıktıysa var ama daha çok küçük benimde ilk gebeliğimde böyle silik çıkmıştı Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌸
Simge_24 Var gibi gözüküyor benim de testim böyle silinikti kan testi verip kesin sonuç öğrenmiştim 😊
Leylaberk Kubra5847 benim bundan daha silikti zor görüyordum kan verin 200 lerde çıkar beta hayırlı olsun inşallah