Haticepkr01 bende de şu an aynı sorun var geçen hafta tahlil sonucunda idrar enfeksiyonu çıktı doktorum 5 günlük antibiyotik yazdı o bitti 2 gündür kaşınma yanma ve batma başladı çok kötü bir şekilde. Yarın tekrar doktora gideceğim çok korkuyorum bebeğe geçer diye. Sende ihmal etme