Niska ben hep döndü sanıyordum kasık bölgemde sürekli hareket hissediyordum. Bugün gittiğimde dönmediğini öğrendim. Dönünce anlıyorsun diyorlar karın boşluğunda bir rahatlama oluyormuş ama bilemiyorum tabi yaşamadığım için. Bu haftadan sonra kontroller sıklaşıyor zaten.
Rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin. Önemli olan da bu 🤲