Hamilebiranne_ Kızlar yarın saat 4.30 da sezeryan doğumum var ama sabahtan beridir Bi öksürük tuttu boğazımda hafif Bi ağrı başladı napmalıyım sizce doktora da bilgi vermedim. Aileler falan geldi gün belli olduğu için iki tarafta uzakta oturuyor
Tiiffany Hamilebiranne_ malesef bişey yapamazsınız su anda keske bastan dr deseysiniz. Sezeryan olacagınız için sizin aç kalmanız gerekiyor bunu söylemişlerdir sanırım su bile içilmemesi gerekiyor
Tiiffany Hamilebiranne_ ama dogum sonrası soyleyin hemen agrı kesici vericekler zaten size ilaveten boğazınız içinde verir diye düşünüyorum