minikmucizeemaak Kimyasal gebelik geçiren anneler daha kanamam gelmedi 23.3 den 16.57 ye geriledi fakat bende tüm gebelik belirtileri var göğüslerim çok sert ve şiş bu mesela çol farklı bişey benim için hiç yaşamadığım bir çpk şey daha var normal mi bunlar ?
Nurrr35 minikmucizeemaak öncelikle çok geçmiş olsun 14 temmuzda bende kimyasal gebelik geçirdim gebeligim sonlandı ve o ay tekrar gebe kaldım şuan 22 haftalıgım lütfen moralini bozma ve kafana takma 💕🫶🥰
HKclm minikmucizeemaak gayet normal canim bende yasadim degerin 0(sifir) a dusunce kanaman baslar bi kac gunu bulabilir.
ozerturksule minikmucizeemaak çok geçmiş olsun. Ben de temmuzda kşmyasal gebelik geçirdim 32den 23e düştü değerim öğrendiğimiz günden sonra 3-4 günü buldu kanamamın gelmesi. O süreçte ağrım çok olmuştı ve kanama da çok daha yoğun, umarım kolayca atlatır ve en kısa zamanda sağlıklı gebelik haberi alırsınız yeniden 🌺
minikmucizeemaak Birmelekbirbebekannesi Zeynepsnu Eşim beraberlik de bir şey var gibi hissediyorum tuhaflık var dedi ümit etmek istemiyorum yükselmeyeceğini düşünüyorum ama çok tuhaf hissediyorum
Nurrr35 minikmucizeemaak evet moralini bozma seni motive etmek için anlattım 🧸 herşey gönlünüzce olsun
minikmucizeemaak ozerturksule Amiinn Allah razı olsun beta tekrarı istedş alttan muayane yapıldı bi sorun yok dedi beta sonucuna göre ne olacak bilmiyorum
Ay-mom minikmucizeemaak şimdi okuduk doktora gittiğini inşallah bidahaki ay mutlu haberini alırız rabbim nasip etsin yüzün gülsün inşallah canım 🫶🏼 zor bir durum yaşadım çok iyi anlıyorum..
Ay-mom minikmucizeemaak bence tekrar bi doktora görün değer kaç baktır ona göre adet söktürücü veriyorlar 😔
minikmucizeemaak Ay-mom Amiinn inşAllah dualarınızda eksik etmeyin olur mu❤️ İnşAllah hepimize sağlıkla
minikmucizeemaak Ysmnrn kimyasla genelik risk değil yalnız, sadece hormonlar değişiyor o yüzden bu durum betam zaten 3.74 e düşmüş durumda yani hiçbir sorun yok risk kese oluşursa vardır